> Prodávající odešle objednané zboží kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce, a to nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení závazné objednávky, prostřednictvím zásilkové služby PPL, na dobírku. Kupující má právo volby osobního odběru objednaného zboží ze vzorkovny na adrese BELLE SATIN s.r.o., Vídeňská 91, 639 00 Brno. Tuto informaci je nutné zaslat zpět na email [obfuscate_1_|99|115|104|108|106|62|98|101|105|102|99|115|97|113|99|108|46|99|119] nebo sdělit na telefonním čísle 543 215 128.
> V případě, že objednané zboží nebude prodávající schopen odeslat v uvedeném termínu, bude kupujícího o této skutečnosti informovat prostřednictvím emailu nebo telefonu a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
> Prodávající neodpovídá za zdržení nebo nedoručení zásilky v případě, že jsou nedostatky na straně kupujícího. Dále neručí za nepřijetí objednávky prostřednictvím internetu v důsledku nezaviněného výpadku spojení případně jiných technických problémů.
> Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně nákladů na doručení.
> Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při objednání na objednávkovém formuláři. Kupující je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny, tímto okamžikem přechází na kupujícího i nebezpečí škody na zboží.
> Všechny ceny jsou uváděné bez DPH 21%. Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce, a to k okamžiku odeslání objednávky.
> Veškeré reklamace se řídí Obchodním zákoníkem.
> Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které se vyskytnou u dodaného zboží.
> Prodávající se zavazuje vyřešit reklamaci bez zbytečných odkladů avšak nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží k reklamaci. V případě neodstranitelné vady zboží prodávající vymění, vrátí kupujícímu kupní cenu či poskytne slevu a to vždy na základě dohody s kupujícím.
> Pro uplatnění reklamace musí kupující spolu s reklamovaným zbožím doložit originál prodejního dokladu. Adresou pro zaslání či osobní předání zboží k reklamaci je: BELLE SATIN s.r.o., Vídeňská 91, 639 00 Brno
> Prodávající neručí za vady, které vzniknou prokazatelně nešetrným zacházením či mechanickým poškozením zboží kupujícím.
dárkové tašky, dárková taška, dárkové obaly, dárkové sáčky, dárkové krabičky, tašky na dárek, taška a dárek, Belle Satin
> Kupující může vrátit zboží zpět prodávajícímu bezplatně, když:
a) dostal jiné zboží než je uvedeno na faktuře a než požádal v objednávce
b) dostal jiné zboží než požádal v objednávce
Tyto případy je povinen kupující reklamovat maximálně do 3 kalendářních dnů od obdržení zboží a musí být nepoužité a nepoškozené.
> Veškeré další důvody pro vrácení zboží /kromě důvodů viz reklamační řád / má kupující pouze ve vyjímečných případech a po dohodě s obchodním oddělením a to do 10ti kalendářních dnů od převzetí zboží. Tento bod není vymahatelný a závisí na oboustranné dohodě.
> Pokud kupující odmítne převzetí objednané a řádně vydodané zásilky na dobírku a bez udání důvodů, má právo prodávající naúčtovat storno poplatek v hodnotě částky dopravného v plné výši + manipulační poplatek (5% z ceny zákázky).
V případě, že vystavuje prodávající kupujícímu dobropis bude postupovat takto:
> Prodávající vystaví dobropis na doh odnuté zboží a dohodnutou částku.
> Dobropis je zaslán poštou kupujícímu.
> Kupující dobropis vyplní předepsanými údaji: (číslo účtu, datum doručení, podpis, razítko).
> Kupující zašle podepsaný dobropis na adresu prodávajících.
> Prodávající po obdržení potvrzeného dobropisu odesílá platbu na účet (platby složenkou nejsou možné.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky dokonale seznámil s těmito obchodními, dodacími a platebními podmínkami prodávajícího a s reklamačním řádem prodávajícího a že s tímto souhlasí.
BELLE SATIN s.r.o.
V Brně 20.1.2024